Saturday, September 6, 2014

One City Skypark

Salam semua, apa khabar semua? Sihat tak hari ni? Terkejut tak tengok ada up entry hari? Sila terkejut. Hahaha. Tapi maaflah semua entry basi jugak, slow-slow kayuh lah kan. Better late than never kan!!

Kami gi jalan-jalan masa adik-adik aku datang nak bawak pergi floria ari tu. So sebelum gi floria jomla kita pergi One City dulu. Lagipun dekat saja dengan rumah kami, takde masalah nya. Adik-adik aku pun belum pernah pergi, so jomla bawak dorang merasai saat indah kat skypark (**erkk indah ke tak tak sempat nak tanya adik-adik aku la). Kalau tak indah pun at least pengalaman la pergi tingkat 10 One City tu.

Dah alang-alang nak bawak Irah dan Ika, aku suruh la ajak Adam dan Amin sekali, anak saudara aku tu pun belum pernah pergi lagi. Cakap kat Amin nak pergi One City, apa lagi pergi la gebeng dekat ibu dia nak pergi yang dia nak pergi satu bandar. Apa-apa saja la Amin.



Cik Ka dan Amin





Ni dekat e-hotel sebelah One City.
Nasib baik budak kan, cuba aku yang duduk situ, agak-agak Ok x?





Cantikla view dari skypark ni malam-malam












Nampak tak berapa lama dah gambar ni terperuk kat draft
Masa transformer lagi





Tengok June lagi sekarang September Zunaidah
Nasiblaaaa
Again better late than never
hikhikhik










Tol USJ, Highway, Main Place

























Ni floor cermin yang boleh nampak bawah tu.
Berani kan diorang.
Nak suruh aku berdiri atas tu ambik gambar.
Sila berangan, memang tak akan ada la gambar aku kat situ.





Aku tukang snap boleh la.
Nak berdiri atas tu kirim salam.
Ko tengok memang jelas la kat bawah.
Aku duk tepi pun gigil kot.


















Gambar ni kira penutup entry aku lah.






No comments:

Post a Comment