Saturday, October 17, 2009

aksi di pagi raya

*****sticky mode...entry baru scroll bawah yer...
salam...
ada orang perasan ke....
keje aku skang ni masuk contest
hehehe
bukan pe
aku ngah tension melayan projek sarjana muda
yang xabis-abis
so berehat jap
kite jenguk blog yang ada contest
hehehehe
saje cuba nasib
mana la tahu ada rezeki
insyaallah



npe eh aku pilih gambar ni...gambar ni ambik pagi raya aidilfitri ari tu..masa ni baru balik kubur...mula2 nak ambik gambar cucu sahaja..tapi tiba2 semua nak masuk...sampaikan usu pun nak join....ish2...semua macam xpernah jumapa kamera...xsabar punya pasal sampai semua senyum xsiap...hahaha...da hilang cun semua...da la tu..berebut punya pasal jadi macam sardin dah..tengokla...nak jugak berhimpit sempit2 semata2 nak masuk dalam gambar..hahaha...padahal yang dalam gambar tu semua da besar2...da boleh kahwin pun...tapi perangai, Ya Allah...macam budak2...hehehe

kenapa perlu pilih aku
sebab aku teringin sangat nak try produk ni
nak beli sendiri duit da xder
maklumla kalau da student
hujung2 semester ni jawabnya pokai la
so kalau dapat free
boleh la aku try
hehehe

ok
pasal produk ni pulak
aku xtahu sangat
just baru tahu
tu pun aku dengar2 member sebut
so aku try cari
jumpa la
banyak kegunaan die
tu yang aku berminat nak try
hehehe
ditengah-tengah kebzian aku ni
sempat la aku mencelah
mencari masa mengadap blog ni
hehehe
sajer je
aku nak hilangkan tension
jom tengok peraduan ni pulak



Apakah Syarat-Syaratnya?

Pertama : Uols perlulah menjadi follower Miela77 dan mesti add http://miela77.blogspot.com/ kat link kengkawan uols. done

Kedua : Uols perlu copy banner diatas dan tepek kat entri dan sidebar uols dengan linkback ke blog daku.done

Ketiga : Buat entri dan Uols tepeklah gambar Aksi Di Aidilfitri yang paling spontan dan cerita ttg aksi tersebut. Tak kisahlah aksi macam mana dan zaman bila janji spontan dan mencuit hati sesiapa yang melihatnya. Kemudian, beritahu daku kenapa uols perlu dipilih sebagai pemenang.

Keempat : Ceritakan apa yang uols tahu tentang Produk UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal. Penceritaan yang kreatif akan meraih markah bonus.


Hadiah Tambahan


Kelima : Sekiranya anda membeli UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal bernilai RM57, anda layak dinilai berasingan dan mendapat hadiah tambahan bernilai RM40 yang berupa produk UK Antivirus dan Bio Aura. Hanya perlu nyatakan nombor track Pos Laju yang uols dapat semasa penghantaran didalam entri uols sahaja. Pada yang belum membelinya, uols boleh order dan automatik uols layak untuk dinilai bagi hadiah tambahan ini.

Keenam : Sila tinggalkan komen di kotak komen entri ini dengan menyertakan link entri uols dan email address.

Pemenang Pertama akan memenangi hadiah yang berupa:-

UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal Bernilai RM20

dan

Minyak wangi Auralife bernilai RM20

Pemenang Kedua akan memenangi hadiah yang berupa:-

UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal Bernilai RM20

dan peserta yang membeli produk kami bernilai RM57 akan layak memenangi kedua-dua hadiah yang bernilai RM40 dan dinilai berasingan.


Meh gandakan penyertaan uols sekarang...promosi RM55 untuk 3 botol 5ml termasuk poslaju dan layak memenangi hadiah bernilai RM40 dan layak juga memenangi hadiah yang ditawarkan diatas...lagi menguntungkan..huhuhu
Kalau sapa2 yang sudi sponsor hadiah, daku amat menghargainya memandangkan kesemua hadiah diatas adalah produk yang daku jual.
Contest akan berlangsung mulai 16.09.09 hingga 16.10.09 so uols ada masa nak snap gambar dan beli produk daku hehehee...
Contest akan ditutup tepat jam 11.59pm pada 16.09.09 ye...moh le kite..

1 comment:

  1. Salam..datang menjelajah para pesertaku..semua okies..nantikan keputusannya..

    gandakan penyertaan dengan setiap pembelian UK Antivirus bagi membolehkan anda dinilai dua kali..

    Promosi terkini beli 3 botol UK Antivirus 5ml hanya RM55 termasuk poslaju..

    ReplyDelete