Saturday, October 17, 2009

trip to kuala linggi 2....


salam
setelah seminggu berlalu
akhirnya dapat jugak aku nak masukkan gambar
masa kuala linggi ari tu
yer la
bukan sengaja nak lambat2 masukkan
tapi seperti yang aku gitau kan
aku busy settlekan aku nyer assignment
settlekan semua kerja yang sepatutnya
maklumla final exam da dekat
huhuhu

so jom tengok gambar yang ada
banyak lagi gambar yang ada
tapi aku letak sikit2 je la
khusus untuk tatapan kakak tersayang
hehehe
untuk semua jugak

owh...
untuk pemberitahuan
entry ni agak panjang
so tarik nafas panjang2 dulu
hehehe
saje sekalikan entry
senang
selamat melihat
hahaha





ok
kita mulakan dengan gambar kami semua
satu seksyen
gambar sebelum bertolak balik
dr kuala linggi ke UTM


tol pertama yang kami lalui
first time ni
hehehe
"kuala linggi nantikan kedatangan kami"
:-)


ni xperasan la pulak sungai pe
aku snap je sebab tenang jer tengok


alhamdulillah
sampai sudah kami di kuala linggi
fuh
penat dalam bas
ish ika ni pandang pulak
nak candid la...
hehehe


ok sekali lagi
baru turun bas ni
tengok beg sorang2
macam nak duk sebulan
hehehe


ni chalet yang kami menginap
besh ni
luas sgt
yang ni kalau xsilap RM110 satu malam
tapi puasa hati
besar, ada air cond, kipas, tv n katil untuk beradu
hehehe

ni lagi satu jenis
RM90 semalam
ni pun sama
kemudahan adalah sama untuk kedua2 jenis chalet

nama chalet ni
KEMBANG SEJATI


alif sedang menyiapkan peralatan tuk present
maaf alif gambar curi
hehehe


dr kiri: tan hock leong, hock, jia tian


dan gambar sape lagi
tuan tanah la
aku n rose


sesi perbentangan bermula
yang berkaca mata hitam itulah
lecturer kesayangan
hehehe
en hashim


tekun mendengar presentation


sudah tiba masa untuk ke pantai
apa lagi
pantai kami datang
hehehe


didalam air sudah
mandi jangan x mandi


mandi sampai kelepek tudung
hilang keayuan semua
hehehe


haaaa
ada pun
bersama lecturer kesayangan ku


alunan ombak menghempas pantai mendamaikan
owh indahnya


tuuuuuu
tengok cepat

:-)


ni masa di kota lama
jalan2 di kota lama


dari atas bukit kota lama



owh
sudah lupa
apa nama bunga ni

ish lupa la pulak


kota kuala linggi



baca2
sejarah ni


bergerak ke kota supai la pulak




pokok ditengah pantai


mencari remis
pengalaman ni
xpernah tu cari
next entry aku tunjuk benda yang aku baru2 nak kenal
hehehe


kami diatas bukit kota lama


dengan meriam pun jadi


habis sudah
jom pulang ke UTM
"kuala linggi nantikan kedatangan kami lagi"
"owh UTM kami kembali semula"
hehehe




sebelum naik bas amik gambar dulu
kenangan ni



dalam bas nak balik UTM
xsabar nak sampai


kita akhiri dengan gambar aishah
orang yang menyumbang sebahagian gambar

gambar2 diatas adalah hasil tangkapan aishah n aku

so itu sajer dr aku untuk kenangan terindah
di KUALA LINGGI
best
sangat best
pengalaman yang xdapat di jual beli

haaa
lepas ni sape nak organize pulak
jom pegi lagi

jom jom jom

:-)


terima kasih kepada semua.....:-)

No comments:

Post a Comment