Saturday, October 31, 2009

"Contest Unik & Anggun Bersama D'Nur Boutique"

salam
aku nak join contest lagi
kali ni aku sendiri nak masuk
saje menyokong kawan2 blogger
:-)

so jom tengok contestnya...

:: Contest Anggun Bersama D'Nur Boutique ::

Assalamualikum...
kepada semua yg singgah di D'Nur Boutique Online..
SELAMAT HARI RAYA

perhatian semua...

D'Nur Boutique ingin memberi penghargaan kepada pelanggan yang rasmi n yg tak rasmi dgn D'Nur Boutique Online. Dengan ini D'Nur Boutique ingin menganjurkan satu contest tuk semua para pelanggan D'Nur Boutique.
Syarat2Nya sangat mudah......
Kategori 1 ( blogger )

1) Terbuka kepada kesemua pengunjung secara langsung & tak langsung, mengikuti, terjumpa atau terbaca blog saya ini ............ ( Pelanggan D'Nur Boutique satu bonus )-jumpa masa google nak cari tudung syria
2) pastu link kan blog D'Nur Boutique kt bloglist korang...done
3) mesti join followers D'Nur Boutique-done
4) Copy logo contest & letakkan kat sidebar blog korang bersama link D'Nur Boutique...-done

5) buat entry khas kt blog korang dengan tajuk

"Contest Unik & Anggun Bersama D'Nur Boutique"....
(tajuk nie jer yg diterima k)

6) letakkan gambo yang nak dipertandingkan.

7) lastly, tinggalkan komen anda semua di entry nie amd emailkan nama penuh, alamat, no tpn, email & link korang utk saya view entry yg korang buat tue....senang jer kan...


gambar yang aku pertaruhkan untuk contest ini adalh
..
..
..
.
.

mudah-mudahan ada rezeki...insyaallah...


No comments:

Post a Comment