Friday, October 2, 2009

semoga kite semua terus bersahabat...


salam...
skang da 2.33 pagi...tapi mata aku still xleh nak lelap...
bukan pe..baru kejap tadi balik dari berjumpa sahabat seperjuangan...
borak-borak, gelak ketawa, perkongsian ilmu n nasihat, n macam-macam lagi...
bagai terbayang-bayang diruang mata....
sungguh indah ukhwah yang terjalin ini...
ader hikmah rupanya disebalik dugaan dan cabaran yang aku terima dulu..
inilah dia ganjaran yang aku dapat...
sebuah persahabatan yang tidak ternilai....
rupa-rupanya benarlah keputusan yang aku ambil dulu...
dengan menyahut cabaran itu...
sekarang aku menang...
aku beroleh kemanisan dari keputusan itu....
alhamdulillah...syukur kepada NYA....

p/s:
1. maaf kepada sesiapa yang tidak tahu apa "keputusan" itu...tapi betul aku tidak menyesal membuat keputusan ini....kepada yang tahu...maaf dipinta...
2. sungguh indah persahabatan...dari benci menjadi SAYANG...

owh SAHABAT...

ukhwah fillah abadan abada...



2 comments:

  1. hahaha....betul ke ni...hehehe....xpela tahu atau tidak yang pasti petunjuk yang diberi itu betul dan bermakna.....alhamdulillah...

    ReplyDelete