Tuesday, October 13, 2009

trip to kuala linggi...

----salam----
----ni aku nak letak gambar yang gi kuala linggi ari tu---
---yang ni xbanyak gambar---
----sebab gambar aku xamik lagi ngan kawan2----
----ni just gambar yang aku copy dari fb en hashim---
---tq en hashim , saya amik gambar ni---

---lain2 gambar aku akan letak jugak---
---lagipun kalau aku nak letak semua panjang sangat nanti---
---so aku letak part2 la yer---
---malas aku nak tunggu gambar ni upload---
---lama jugak---

---kite tengok dulu gambar yang ada---
---LAYAN---


ni la semua pelajar kelas aku
3SSC seksyen 3 2009

bergambar sebelum bergerak ke kota lama


di tepi pantai
tunggu masa je nak terjun
hehehe


bergambar dulu sebelum terjun
kami gembira


yeay
sudah masuk dalam air
besh
lama da xmandi pantai
huhuhu


perasan x rumah kat belakang tu??
cantik kan..


atas batu pun jadi kalau nak bergambar
hehehe



berjalan beramai ramai ke kota lama


haaa
sempat lagi bergambar
pantang nampak kamera
mesti semua rapat2 then senyum
hehehe


bergambar dulu sebelum balik
3 dari kanan itu lecturer kesayangan
en hashim baharin


lagi sekali sebelum balik
bye2 kuala linggi
insyaallah kami datang lagi

p/s:
1. kepada semua kawan2 terima kasih diatas kerjasama anda
2. kepada lecturer ku...en hashim terima kasih diatas bantuan dan terima kasih kerana mencadangkan tempat ini...sangat besh...superb...hehehe


No comments:

Post a Comment