Monday, October 26, 2009

new header...



salam...perasan x...aku nyer header baru...xlawa pun sebab aku just wat 3minit jer...mencuri sedikit masa untuk membuat header lain...nak yang lawa tunggu la dulu..aku pun xder masa sangat nak godek2 blog ni..nak make up cantik2...tunggu la...

header tu pun aku tukar sebab aku tiba2 teringat abang aku gitau kat adam ari tu...yang gambar dia satu family xder kat atas tu...so aku fikir betul jugak..padahal dia banyak berkorban tuk adik2 dia...memang dia xmintak pe2 n aku tahu die gurau masa tu..tapi aku xtahu la nape ia kata2 tu berbekas di hatiku...


jadi untuk menghilangkan rasa bersalah tu aku da wat header lain...aku harap abang aku da xterasa..aku xterfikir pun dulu masa letak gambar tu dulu...aku just nak letak gambar satu family...memang aku sedar gambar tu xder gambar abang satu family sebab masa tu dia beraya umah mertua....tu la..aku terlepas pandang...rasa bersalah pulak...so bz2 pun aku wat jugak walaupun simple...

dulu...


sekarang...

p/s:

1. to my bro:
sorry sangat...we xpk pun masa letak gambar tu kat atas....lagipun xdok oghe tegur...so we ctahu...maaf kan ku wahai abg...to adam , amin n kak su maaf jugak...

2. kepada kawan2 yang akan menduduki final exam...good luck...all the best...


No comments:

Post a Comment