Saturday, October 3, 2009

beraya dan makan2 bersama...

....salam...
...seperti yang dijanjikan...
...aku nak letak gambar kami masa makan2 ari khamis ari tu...
...di samping makan...
...macam biasa...
...borak-borak, cerita-cerita, nasihat n macam-macam...

...semua ada kecuali jhonny n farhana...
..gambar2 ni aku yang amik dengan fon..
...gambar yang fifi amik dengan kamera BARU dia xder lagi..
...yang tu tunggu next entry la..

jom tengok gambar
..
.
.


sampai2 sibuk tengok makanan dulu
tengok air ape
dr kiri: rose, renuka, shu n fifah


owh
doa buka majlis dulu
da lame xbertemu
so doa2 dulu


da duduk borak-borak
tengok atiq gelak
semangat
hehehe
dr kiri : ana, syada, risha, mun, syikin, atiq..


perempuan duk borak
laki pun sama
masing2 buka halaqah sendiri
heheehe
biasala da jumpa banyak cerita

perasan x??
ramai2 perempuan fifi(baju kuning) yang terselit
fifi pe la ko wat kat situ??
hehehe
jgn mara


ala
amie curi tengok kamera
hehehe
kak ina tekun dengan kuihnya,..
nak tunjuk gambar fifi lagi
hehehe


pe yang ct terangkan
semangat sungguh


haaa
ader pun tuan punya blog...
atiq n aku




aku, lydia n rose


aku n zaryn



fifi tekun membelek kameranya
hehehe
dr kiri: fifi, fahmi, awe, pjo, zaki n pali(nampak tgn)



haaa...
nampak pun pali


lagi gambar ku
tu la klu da ader gambar aku
bukan satu mesti banyak


p/s:
1. jhonny and fana xdtg,....sbb ada hal yang xdapat dielakkan..
2. kepada amir..sory gambar xder sebab maser amir dtg lambat n maser tu bateri fon da low...sory...


2 comments:

  1. kim salam kat yg nm awe tuh.
    cam comel jer --->> dari jauh la.
    hahahhak

    ReplyDelete
  2. owh tuan....tidak..
    itu budak baik...
    budak masjid...
    dan yang paling penting itu sudah berpunya...
    hehehe...
    mane blh amik kite nyer pengerusi...
    ish2....

    ReplyDelete