Thursday, May 29, 2014

Burgerbyte Bandar Saujana Putra

Agak terbiar blog aku ni kan. Bukan apa banyak ni alasan nak kasi tahu kenapa aku tak sempat update blog. Banyak alasan sangat kan, meh nak senaraikan 1)kesihatan tak mengizinkan, kenapa ofcos la migraine yang agak lama tak menziarahi aku, ada la agak-agak dalam sebulan kot. Sekali dia ziarah amik kau siap berpakej bagai memang flat la. memang manjang la aku MC bulan ni. 2)aku malas nak update. boleh ko bagi jawapan MALAS memang dasar kan. orang nak tulis blog kita pun nak tapi penyakit M tu tak dapat nak buang. 3)aku takde mood, kenapa aku pun tak tahu nak cakap. mood ni manjang la swing nya. so kita tenangkan diri dulu la nanti tak pasal-pasal keluar entry yang entah apa-apa. (**ehh pernah ke entry aku ada apa-apa???)... 4 dan seterusnya aku dah malas nak senaraikan..hahaha. silala tolong isikan bagi pihak aku.

Hmmmm.. kita berbalik kepada tajuk, area rumah aku Bandar Saujana Putra ni semakin lama semakin maju. Kedai-kedai yang bercambah area sini memang la pesat. Sekali tengok eh ada kedai baru, esok tengok eh yang lain pulak. So sebelum kita ketinggalan moh la kita menjengah Burgerbyte cawangan Bandar Saujana Putra ni. Lepas tengok signboard kedai terus aim, nanti nak google tengok menarik tak baru terjah. Bila tengok kat website Burgerbyte tu memang bisa menarik-narikla keinginan akuk nak gi makan. So apa lagi jom la kita ke Burgerbyte.






Perkara wajib aku adalah paksa Ida jadi modelnya..





Aku pergi ni balik kerja, memang kami pelanggan pertama hari tu.





Duduk kejap ada yang lain masuk. Duduk ada pekerja datang cakap "Order kat kaunter yer kak".
Owh aku cam kira layan diri punya konsep la.
Ok la pilih-pilih aku gi la order.





The menu
Tak clear mana sebab lighting dia memang sangatla romantika
Malap jer










Ni air kami order
Sirap bandung n ofkos Milo ais aku



Ni makanan yang kami order


Burger beef Bacon RM 13.80





Yang atas sikit Ida punya Naked Beef RM 18.80
Yang Ida tak tahu nape tak close Up pulak.
Naked Beef tu ada 2 keping daging, fries, steam vege (brocoli, kubis bunga, carrot)


Pandangan aku sedap, kenyang.
Nak pergi lagi ke tak, yang tu jawapan dia tak pasti.
Kenapa bagi aku, bagi aku yer jangan la ada yang nak condemn lepas ni,
Bagi aku dia grill, daging bau gas, maybe api besar kot, so makan macam tak best la ada bau.
Sos yang kat fries tu masin (Naked Beef), tak pasti dia memang camtu tapi tak kena selera aku dan aku tak berapa suka.
Kalau orang lain suka, silakan la cuba, setiap orang selera lain-lain.

Kepada yang nak tahu lebih lanjut boleh gi terjah



Sekian.


No comments:

Post a Comment