Tuesday, May 6, 2014

National Achievers 2014 Congress

Last Week aku terima email dari popular, 100 pelanggan pertama akan dapat tiket free to National Achievers 2014 Congress on 23-25 May 2014. So time receive email just macam betul ke aku boleh jadi among the first customer. then apa salahnya kan mencuba, isi borang then submit.

Esoknya dorang reply email cakap berjaya. 
Dia reply macam kat bawah ni:




Then 3 hari lepas baru pihak Success Resources call for confirmation and dia tanya ada tak kawan-kawan lain yang member popular nak join.
So aku just email nama Ida jer la.

Ada yang lain nak join? boleh email aku nanti aku forward email Mr Ben tu.

E ticket dia akan bagi sehari sebelum event.
Aku memang tak pernah join pun. Tapi teringin nak dengar talk Nick Vujicic ni.
So why not. Ada yang nak join lagi jom la sama-sama.

Masa email tu jugak Mr Ben cakap aku boleh bawak 2 orang kawan yang BUKAN member popular tapi kena bayar only RM50 instead of RM 197 per person.

Ada nak pergi email kat aku yer...

Sape-sape yang nak tahu lebih lanjut boleh




National Achievers 2014



the achievers



set the date



No comments:

Post a Comment