Wednesday, May 21, 2014

Flaming Steamboat Shah Alam

Minggu lepas aku dan member-member ofis (Aisyah, Ida, Wawa dan suami serta anak, Bobo, Mastura and Safuan) pergi makan steamboat. Lama dah plan since last makan-makan dulu kita ikutkan la member-member nak berkumpul nak rapatkan silaturrahim. Dulu pergi Pak Usu Steamboat Seksyen 13 Shah Alam, kali ni ingat nak pergi Flaming Steamboat. Semuanya duk bergendang kat telinga aku, "Jomla kita gi makan-makan", "Cepat la cari tempat kita nak gi makan-makan". Semua memang bergendang kat aku sahaja, yang lain tukang follow saje. So kebetulan la masa duk cari-cari tengok kat MYDEAL ada wat offer berapa percent aku dah lupa tapi harganya sekepala RM22 sahaja. Tanya-tanya semua nak tak pergi semua setuju aku pun beli la voucher tu, aku tempah sekaligus, senang sekali kerja tak payah fikir banyak kali aku pun tak banyak kerja.

Kami semua pergi hari Sabtu, sebab pergi hari sabtu awal-awal kat voucer MYDEAL dah cakap kena bayar surcharge RM3. Still murah dari original price. Macam biasa makan takder la sangat (**tapi takder pun cam banyak jugak..hahahaha) tapi borak-borak, gurau senda tu yang berharga dan yang paling-paling berharga kenangan tu. Kalau pergi lain kali pun tak mungkin sama. . Bila next makan-makan pun tak tahu dah. Lagipun kebetulan Aishah last bulan 28/5 so kira sekali harung la raikan Aisyah.


Sape yang teringin nak pergi boleh la dapat maklumat dengan KLIK SINI for website and for FB KLIK SINI.

Jom lah kita tengok gambar yang banyak kat bawah ni tapi tak teratur ikut kronologi la yer. Malas I nak susun.



Ni iklan yang aku amik kat website Flaming Steamboat




Of cos mula dengan gambar I dan Ida




Aku pun tak tahu mana hil;ang gambar menu yang lain.
Tengok air pun jadilah yer.




Coffee and Tea




Nina a.k.a Bobo and Mastura





From Left: Mastura, Aisyah and Ida





Aisyah semangat la tu





Wawa dah nak balik kot masa ni.





Sebab Saif dah tdo tak boleh nak lama-lama




\

Semua dah licin, baru boleh bergambar dengan tenang






Mastura yang sentiasa kena buli





L-R:Bobo, Mastura, Aisyah, Ida belakang




Tambah aku jer




Haa ada pun  gambar safuan






Lepas ni malas nak tulis caption dahhhhh


























Us without Pak Epul (Suami Wawa) n Saif (anak Wawa)










Insyaallah moga kita boleh makan-makan next time.
Insyaallah






No comments:

Post a Comment