Tuesday, May 13, 2014

Tutti Frutti Vs Big Apple

Masih berkisar cerita yang dah berminggu-minggu. Kira habiskan yang lama kat draft ni baru kita bukak cerita baru la ye. Nasibla kan mood nak update pun lemau jer memang tak boleh nak cakap apa la. So just follow the flow la kekdahnya. Hari minggu dua ke tiga minggu lepas kami (Ida, Aku n Gie adk ida) gi jalan-jalan, kiranya menghabiskan masa hujung minggu dan juga kita kenen-kenen la suh Mek Gie belanja. Orang kan dapat gaji baru. So apa salahnya kan belanja I ni moga murah rezeki.


Macam biasala kita gi yang dekat-dekat sudahla, kami gi Alamanda je. Jalan-jalan tanpa tujuan eh ada tujuan, tapi bukan tujuan aku la tujuan mek gie, dia nak beli seluar dan aku memang berjalan tanpa tujuan. Dah jalan-jalan memang mata tu melilau jer la mana nak makan, mana nak stop rehatkan kaki dan mana tempat nak suh mek gie belanja.

So end up mesti tempat kegemaran I la kan ke mana lagi ke Tutti Frutti dan ke Big Apple. Apa lagi yang aku suka semestinya makan kan.





ni I dan Ida punya.Mesti share sebab kalau beli sorang satu nanti tak habis.
Adat manusia atau lebih tepat aku la, makan nak berebut jer. 
Sorang satu xsyok. Kalau tak cukup baru gi beli sebekas lagi.
Then share lagi. Pelik memang pelik tapi Aku memang gitu. 
Dah namanya suka Strawberry kan so mestila ada buah ni.




Ida makan



Mek Gie dia makan sorang 
tak de orang nak share dengan dia


Happy la tu Zuraidah dapat makan aiskrim yogurt, nama yang Ida bagi untuk Tutti Frutti




Aku n Gie



Big Apple 3 pcs
Sorang satu kira cukupla



see kan cakap kesukaan dia
Kusyuk kau



nak letak gambar ni fikir banyak kali nak letak tak
tapi gasakla I letak sahaja
I n alien Big Apple
Marvellous




No comments:

Post a Comment