Wednesday, May 28, 2014

Salam Perpisahan dan Selamat Bekerja ditempat Baru

****Sila baca penuh kasih sayang:)


Sah,

Banyak yang aku nak ucapkan, terlalu banyak sangat aku nak sampaikan kat mu sampai terdetik di hati aku nak buat satu entry khas untuk mu (*mesti mu bangga kan aku wat macam ni kat mu…terharu tak???).

Sebelum ni aku terfikir macam mana nak gitau mu, yela aku kan malu. Bila aku start buat entry kat blog automatic aku terlintas, yes aku tahu kat mana tempat aku nak luahkan semuanya kat mu tanpa aku perlu mengeluarkan air mata mahal ku. Hahaha (*so sila terharu ok!!). So thanks to blogger kerana cipta blog ni. 

This entry dedicated especially for you my friend dan aku tahu apa yang tulis kat sini semua kawan-kawan yang lain pun teringin meluahkan benda yang sama, aku percaya.

Mula-mula sekali, mestilah didahului dengan AKU MINTAK MAAF diatas semua kesalahan aku, maaf andai mu terasa bila aku marah, maaf kalau mu terasa bila aku jeling mu, maaf kalau mu terasa aku tengking mu, maaf untuk segalanya yang pernah aku buat kat mu. Maaf banyak-banyak.

Selepas tu, aku nak ucap TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK diatas segalanya.

Terima kasih sah:

1.       Sebab tak pernah cakap “TIDAK” kalau aku mintak tolong
2.       Terima kasih sebab sentiasa tersenyum walaupun lepas kena marah
3.       Terima kasih sebab menerima aku sebagai kawan mu, terima aku sebagai bos mu yang garang
4.       Terima kasih sebab sentiasa ikut je apa yang aku suruh mu buat, aku suruh mu cari sample mu cari, aku suruh prepare botol mu buat, mu memang sentiasa bantu aku selagi mu terdaya.
5.       Terima kasih sebab sentiasa menceriakan kami semua dengan lawak-lawak mu.
6.       Terima kasih untuk air mata yang mengalir masa mu hulur resign letter kat aku, tu menandakan mu sayang nak tinggal aku kan kan, betul tak?
7.       Dan banyak lagi terima kasih aku ucapkan untuk segalanya yang mu hulurkan sepanjang perkenalan kita semua. TERIMA KASIH, THANK YOU, SYUKRAN, SALAMAT, MERCI, GARCIAS.

Selepas terima kasih aku nak mintak tolong mu ingat aku dan kawan-kawan mu disini sampai bila-bila. Mu lupa aku siap. Ini benar-benar amaran!

Owh aku ada hadiah untuk mu. Ingat nak letak sini tapi tak surprise la pulak. So ko tunggu buka nanti kat rumah la. Sebelum tu aku bagi ko ni jer la sebagai Salam Perpisahan.










pics credit to en google

 Dan ini last sekali untuk kenang-kenangan:









Bawa kami di hati mu sahhh...






p/s:ini adalah entry auto published khas untuk mu. aku sediakan entry ni untuk bulan depan khas untukmu.

No comments:

Post a Comment