Friday, December 12, 2014

Makan-makan at D'Kayangan Buffet Steamboat

Salam semua!! Bulan Oct ari tu aku join reunion spectrum makan Steamboat. Boleh ke kira spectrum sebab yang anjur dan join hanya geng-geng aku je (geng selok ngango). Hahaha.  Kira halal la kan. Dah lam jugak tak makan steamboat, last aku pergi makan steamboat dengan kawan-kawan spectrum jugak bulan 5 aritu. Tapi ni geng yang masih di Spectrum. Ni pergi makan steamboat lagi tapi pergi try tempat lain pulak. Try makan kat D'Kayangan Steamboat. Ni first time la aku pergi, masa nak pilih tempat ni macam-macam la cadangan dan halangan tapi Alhamdulillah akhirnya terlaksana reunion geng selok ngango siri 1. 


Cerita pasal geng selok ngano next entry la yer.



Intro of course la gambar kami.
Tema pink tapi bila semua dah kumpul takder pun temanya.
Menyampah betul!!





Wa, aku jaja gambar laki mu!!
Yes, D'kayangan steamboat adalah pilihan jalan-jalan cari makan





















Ni antara makanan yang aku snap.
Ada la beberapa lagi tapi spoilt mood aku sebab panas.
Tempat kitorang duduk tu memang panas giler.
Suruh on kipas pun on sekejap je.
Lepas tu tutup, kedekut @@$$**!!
Geram betul, lagi satu memang aku tak puas hati la sebab tak banyak choice pun.
Saiz pulak alahai keciknya.. hurmmm..
Kalau compare dengan flaming steamboat lagi banyak choice and makanan kat flaming.
Memang spoilt betul la.
Tak seperti yang dibayangkan.
Sebab sebelum nak pilih tempat tu aku la yang google dan baca review orang.
Tapi bila pergi ermmm tak best nya!!!!!
Menyesal pun ada tapi tak pe lah at least dapat jugak kami berkumpul.
So redha je la, lain kali tak pergi dah.




Nak, jamu mata!!




No comments:

Post a Comment