Tuesday, December 9, 2014

Print Gambar at Photobook

Salam. Sapa-sapa yang megikuti aku dari dulu memang tahu aku suka print gambar via online. Alasan aku masih sama sebab senang, cepat, tak payah tunggu dan sebagainya. Banyak la kelebihan kalau online, yer la aku kan memang dasar pemalas.

So sebelum ni aku memang print via eoe online. Ni kira kali kedua aku guna servis photobook. First time masa buat soft cover photobook yang aku dapat free kat groupon tu. Kali ni pun aku beli voucher dia agak lama dah. Beli masa photobook ada buat promotion buy 1 free 1. Maknanya beli 100 pcs pric pic ko akan dapat lagi 100 pcs print for free. Itu voucher yang aku beli. Macam biasa nak expired voucher baru hegeh-hegeh nak buat. Masa aku submit project ni lagi 2 hari nak expired voucher dia.

Kalau yang kreatif suka kot print via photobook ni. Bagi aku yang tak berapa kreatif ni malas weh, nak edit photo bagai. kalau memang korang aim nak print edited photo, yes photobook ni adalah yang terbaik. Kalau sekadar nak print aku lagi prefer eoe online. Tapi masa aku beli voucher aku tak tahu pun purpose dia. So aku beli sebab murah. Walaupun tak menepati apa yang aku nak, still aku sangat berpuas hati dengan servis dia. Kebetulan pulak masa nak print tu aku baru lepas pergi Red Carpet I-City, so kira cun la tengah banyak gambar boleh la aku edit semua tu. Perancangan Allah tu memang indah kan!!





Packaging still sama.
Kemas!!





100 pcs.
Dia akan bagi preview semua gambar yang korang print for free.
Bagus kan





Preview
















Sekian!!






No comments:

Post a Comment