Wednesday, December 24, 2014

Masak dan Makan

Salam, amacam entry pagi semalam? Ada yang mengidam tak? Kalau mengidam maafkan aku. Tapi aku memang sengaja pun nak suruh korang teringin. Hahaha. Kejam sungguh blogger ini.

So aku still nak up gambar makanan yang ada dalam handphone aku ni. Aku nak clearkan gambar dalam phone tapi sebelum tu meh la aku abadikan semuanya di sini.


Sila kan!!!!











Ingat entry Halfest 2014?
Ingat Steak Hub?
Tak ingat pergi terjah entry berkenaan.
Ni fish and chips. Stock terakhir yang kami beli kat Halfest 2014.






Spagetti goreng
Ida masak







Homemade burger special
Aku masak
Abaikan ketidakcantikan burger tersebut







Burger buatan sendiri memang memuaskan hati






Bihun sup.
Tak pasti ni memang buat bihun sup ataupun sup tu balance daripada sup yang dimakan dengan nasi. Faham tak ayat aku nih?
Tak faham abaikan. Tak penting mana.



Sekian entry Masak dan Makan!!!!





No comments:

Post a Comment