Sunday, December 7, 2014

Red Carpet I-City Shah Alam Part 1

Salam semua. Mood tengah rajin kan. Kita clearkan semua draft yang ada. Aku buat 2 part la senang, ni sampai cerita sebelum masuk dalam red carpet. Isi dalam red carpet aku buat part 2 yer. So yang part 1 ni korang tengok la apa yang ada. Agak-agak bosan scroll laju-laju yer.

Aku pergi dah lama, cuti Hari Malaysia kalau tak silap. Tengok bulan 9 punya cerita baru hari ni baru aku nak publish. Memang la menyesakkan jiwa orang yang nak baca. Tak pe gambar-gambar ni tak basi pun kan? So korang buat-buat baca ni macam cerita baru batu berlaku minggu lepas la. Hahaha.

Orang lain dah berkali-kali pergi sejak dibuka kan, aku ni la baru nak pergi. Dah pernah terbakar pun kat Red Carpet I-City tu. Aku baru nak sampai.Tak pe lah yang penting sampai jugak kan. Jomlah tengok gambar, aku tahu korang penat kan nak baca apa yang aku taip kan? Aku paham sangat lah.





Of course gambar sebelum pergi kena ada.
Senang nak rujuk di masa akan datang.





Parking agak mahal.
Kalau tak salah ada dua rate:
Sebelum 6 ptg dan selepas 6 ptg.
So aku pergi pagi satu jam RM 3.
selepas 6 ptg kalau xsilap 1jam=RM5 kalau tak silapla.
Aku pun ingat-ingat lupa la,





Happy la dapat pergi I-City





Red Carpet




Ni semua lepas pukul 6 baru buka.
Pagi-pagi takde.





Sini permainan budak-budak.
Orang tua boleh tengok jer





Pagi lagi aku pergi, orang tak ramai pun lagi.





Lain sangat dah I-City daripada yang aku pernah pernah 3 tahun lepas.
















Nah aku belanja peta I-City kat korang


















Kami






Nah operation hour Red Carpet kalau sesiapa berminat nak pergi.
Tapi masa ni aku fikir malam-malam mesti seram kan sebab banyak patung.
Dasar penakut!! Hahaha







Rate Red Carpet
Ni harga beli kat kaunter.
Aku beli online murah sikit. Tapi berapa tak ingat.
Rasanya lebih kurang sorang RM3 kot beza dia.
Kalau berminat nak beli online boleh pergi SINI
Ada less sedikit berbanding beli kat kaunter.
So boleh la kalau yang pergi ramai.
Jimat la jugak.


Patung-patung dan kami tunggu part 2 yer!!!


Sekian






No comments:

Post a Comment