Wednesday, December 10, 2014

Mycybersale 2014

Mycybersale 2014, berlangsung 29 Sept - 1 october 2014, yes I know, ini cerita 2 bulan lepas. Takpela kan 2 bulan punya cerita pun asal niat nak kosongkan draft ni. Draft bersepah tapi publish nya tidak.

As usual aku kan pantang dengar perkataan sale, apa lagi memang tangan ni laju jer nak gi cari. Masa nak berlangsung tengok orang update kat FB pasal mycybersale ni, so aku pun teringin jugak nak mengambil bahagian. 



credit to en google.
YES It is Malaysia's Biggest Onlline Sale.




Aku beli buku jer
Bukan beli benda lain pun.
Aku beli novel dan majalah.
Novel ada sale jugak.
Majalah aku beli sebab majalah harga RM 1 jer sebuah.
Murah kan. So tak rugi pun beli.
Beli dulu baca ke tak belakang kira.




Novel









Majalah





Macam-macam beli.


Semua total hanya RM 100.50.

Murah sangat!!
korang beli apa time #mycybersale ??



No comments:

Post a Comment