Sunday, November 1, 2009

CONTEST "BESDAY GURL BAIK HATI"

******sticky mode...new entry scroll bawah...tq..

salam..tadi ada kawan mintak aku cari tudung and shawl...yerla semua skang da addicted dgn shopping online..tapi yang mencari nyer aku..huhuhu..tapi xpela..demi sahabat...hehehe...so search jumpa blog norida ni..xpasti la daku akak atau pun sebaya aku...sebab nampak macam muda je...tapi untuk selesa aku panggil kak norida la..nanti betulkan eh kak klu salah...

so jom kita join ramai2..

klik sini


jo tengok pe syarat2 nyer pasal contest ni...


CONTEST "BESDAY GURL BAIK HATI"


Sempena besday saya awal 1 Oktober 2009 ari tu, tibe2 tgerak dalam hati ini hendak wt contest. Selalunya besday gurl akan time adiah kan kan kan, tapi kali ini sy nk ubah ckit, sy laks yg nk bg adiah kt korang semua.


Caranya mudah je k :


1. Buat 1 je entri ape2 tentang blog AYUNICOLLECTION'S. Lagi afdal sekiranya anda memberi ape2 komen berkenaan blogshop saya. Tak kire le nk komen ape2 pun tntg blogshop sy..Cth , Design produk saya ok ke x ok ke? pastu Harganya mcm mn, mampu dimiliki or not? terpulang pada anda k..ringkas pn xpe...dua tiga patah perkataan pn ok janji menarik..GUNA TAJUK ENTRI DI ATAS K..
PENTING TAU!!!!!!


2. Jadi follower saya.


3. Terbuka pada sape2 sajer yg singgah kt blog sy. Yang takde blog tp nk join pn boleh. Juz email idea2 anda dlm email saya.

4. linkkan AYUNICOLLECTION di blog anda. tgalkan email or blog anda di komen sy. (klu tak boleh leave comment email sy pn takpe k noridacun@ymail.com)

5. Tarikh tutup ialah pada 31/10/2009


6. Pemenang akan dimaklumkan selepas tarikh tutup k..hanya pemenang yg mengikut syarat penyertaan yg ditetapkan sahaja yg akan di senarai pendek oleh sy. So pastikan anda mengikut syarat yg ditetapkan k


7.Hadiah menarik akan menanti anda

komen ku untuk blognyer....ni jujur kak..jangan terasa pulak...

1. bagi saya yang first time masuk blog akak ni macam xfaham la macam mana nak order...yerla nak bagi maklumat apa kan... cadangan idah akak wat satu form...senang nanti terus je isi..ada macam sesetengah blogshop yang idah tengok..
2. akak tukar la background..bagi ceria sikit...nanti makin berseri blog akak..
3. lagi satu akak boleh tambah sidebar kat tepi...tempat untuk sebarang pertanyaan..
4. harga yang akak jual amat berpatutan dan boleh dikategorikan sbg murah..
5. design nyer cantik2...saya suka..

itu sajer...saya harap komen tu xmengguris hati..sekadar penilaian mata saya sebagai pelanggan..
terima kasih..
dan maaf sekali lagi..
moga2 ada rezeki..

n lastly HEPPY BELATED BIRTHDAY...

:-)

2 comments: