Thursday, November 12, 2009

meeting dulu...


seperti yang dijanjikan aku nak menyajikan full story dan gambar kejadian semalam. semua nya aku wat entry lain2 la. malas aku nak tunggu upload gambar lama. internet slow la pulak sekarang ni . semalam hari aku bermula dengan meeting bersama peserta khidmat masyarakat di gelang patah yang dipengerusikan oleh En Hendra, felo KRP. masa meeting tu aku hanya sempat bincang pasal tentatif program je. lepas tu aku n rose da cabut. kan nak gi jumpa lecturer dan kawan2 kat pizza. so kami sempat meeting 1 jam saje. kalau ikutkan nak tunggu sampai meeting abis tapi apakan daya da berjanji ngan member. jadi aku korbankan meeting tu (aceceh aku ni macam baik).


tengok gambar semasa meeting

En Hendra sedang menulis tentatif

tekun semua mendengar taklimat


gambar tuan rumah mesti ada
aku n rose


haa
kat bawah ni gambar salah seorang peserta jugak
farid namanya
hehe

kepada farid:
sorry, akak da kotakan janji.
kan kata nak letak dalam blog..
so da letak bukan sekeping tapi dua.
da mintak izin da tadikan..heheh..maaf.. :-)


farid

terkejut eh akak amik gambar?
sorry
huhu


No comments:

Post a Comment