Monday, November 2, 2009

happy birthday my friends...


assalamualaikum...baru tadi abis paper application comp in chemistry...soalan nya senang...tapi ada jugak yang aku lupa satu dua point..huhuhu...da la dari pagi aku xbuka laptop pun...yang entry nak gi exam tu aku auto publish..wat semalam...saje nak inform kat kawan2 aku nak gi exam..hehehe...saje je nak mengada-ngada..hahaha...

nampaknya aku da tersasar dari tajuk ni...
tapi xpela kan kira 2 in 1 la..
hehehe...
so ari ni 2 Nov...birthday 2 kawan aku...
zalikha a.k.a partner lab ku
dan
shazwan a.k.a ex classmate

so kepada kawanku...selamat hari lahir...semoga panjang umur n murah rezeki....semoga bahagia dunia dan akhirat..hadiah tuk korang xder la kot,..hahaha...gilo terus terang...hehehe...nak wat camne...da hujung sem...so xder la ongkosnya...hehehe...

lastly...happy birthday to ika n shazwan...

:-)

No comments:

Post a Comment