Monday, November 9, 2009

kalau boleh...


assalamualaikum semua...
sekarang dah 2.30 a.m...tapi mata aku masih gak xngantuk.so aku nak sambung study polymer sambil2 dengar lagu.tiba-tiba aku dengar lagu belaian ibu(hijjaz).terus berhenti study layan lagu dulu.hayati dulu.then bile da aku hayati betul2 menitis la pulak airmata ni.aku rindu mak aku weyyy.rindu yang teramat.last jumpa raya puasa hari tu.haa..da lama tu.da nak masuk 2 bulan kan.tu la sape suruh hayati time2 ni.kan da rasa syahdu jer.betul ni..aku sangat2 rindukan ibuku.teramat sangat.huhuhu...berhentila wahai air mata(pujuk diri sendiri)..sape lagi nak tolong pujuk..

kalau boleh SEKARANG JUGAK AKU MAHU PULANG JUMPA IBUKU
..."ma, we rindu ma"...

nak call.tapi confirm mak aku da tdo.
xpela sabar dulu


pesanan untuk kakakku..good luck paper pagi nanti...


aku sekarang rasa ni
..
.



dan sedang mengarang entry ni sambil
..
.

dan aku sangat rindukan belaian mu ibu


pics diatas belas ihsan pakcik google

last
ciuman kasih dr seorang anak
miss u so much mum
:-(




entry emo...

No comments:

Post a Comment