Thursday, November 12, 2009

pizza with En HBB n fwens part 2


salam
part 1 sudah. jadi sekarang part 2 pulak. cerita adalah sama macam part 1 cuma part 2 adalah gambar nya yang berbeza. gambar lebih cantik dan di snap oleh HBB sendiri. so ni aku ambik dari FB beliau. tq HBB. jom tengok gambar. dan untuk makluman aku hanya upload gambar yang ada muka aku. hahaha. bukan giler kuasa tapi da namanya blog aku. haruslah ada gambar aku so aku punya suka. xsuka ikut korang la. hehehe.. maaf2.. hehe..

jom layan


banner pizza
motif??


haa
ni meja yang aku duduk
dr kiri(depan kebelakang) : phang(maaf klu silap), angeline, aku, rose, ana
dr kanan(depan kebelakang) : rajesh, syarah, aini, izaila, kak ida, risha


wah
kusyuknya aku bila makan


makan spagetti
HBB memang suka amik gambar candid
sampai nganga da
hehe


makan jangan xmakan


ni xstart makan lagi
ish nape tudung macam tu
xblh jadi ni


kepada siapa senyuman itu??


bergambar lagi


da abis
sudah kenyang
sebelum beredar bergambar dulu


ala tersesat kebawah la..
malas aku nak edit
layan je la


dr kiri(depan kebelakang): nadia, syasya, yanti a.k.a amani, HBB, phang, angeline, aku, rose, ana
dr kanan(depan kebelakang): jhonny, emil, zura, aishah, rajesh, syarah, aini, izaila, kak ida, risha

bergambar lagi
jom balik
terima kasih HBB
tq


No comments:

Post a Comment