Thursday, November 12, 2009

pizza with En HBB n fwens part 1


now we move on makan2 kat pizza bersama En Hashim Baharin(HBB) yang ditaja sepenuhnya oleh HBB. tq HBB. kenapa ada part 1? semestinya sebab ada part 2. haha. gurau2 jangan marah yer. kenapa letak part 1 sebab ni adalah gambar dari kamera fon ku yang xcanggih dan xlawa ini. tapi aku bersyukur jugak kerana telefon ni la aku boleh ambik gambar. ish2 da lari tajuk ni.. balik semula ke pizza. :-)

semalam aku, rose n aini sampai kat JJ taman U lebih kurang 12.35 tgh hari. lewat 5 minit dari yang dijanjikan. masa kami sampai ramai la jugak yang da sampai, da rasa diri terlewat pe lagi segan la nak masuk tapi xpe tebalkan muka demimu pizza..ceh..xleh bla tu. sampai2 borak sikit gelak sikit..yeke sikit ni? adakah anda percaya?hehehe

makan2 semua da kenyang round JJ dan terjatuh hati dengan secret recipe.haha..

jom tengok gambar
hasil k530i ku
:-)



pizza yang diorder sudah sampai
tapi ada lagi belum sampai
perut..
sabar
hehehe


aku, rose n ana
nampak xbaju ana tu?
perasan x baju ape?
baju BATIK JKM08
xsangka ana pakai. kalau ana gitau aku pun nak join pakai
rindu ni nak pakai
hehehe


rose n ana n pizza


spagetti
owh sedapnya


aku n rose
risha ngah wat pe tu??


menikmati spageti
yummy shedap sangat
hehehe
bila lama xmakan macam tu la jadinya


masa ni semua perut da penuh
tapi pizza ada lagi
so borak dulu
sementara tunggu nak isi lagi
hehehe


aku nak amik gambat plate n pan yang kosong
tapi termasuk pulak gambar risha
apakah yang risha sedang lakukan?
ambik gambar secara ____________
hehe
jangan marah risha


..
round2 JJ jumpa ni la pulak
so rembat

kek


inilah kek nya
da makan da baru ingat nak amik gambar
tapi xkira nak amik jugak
hehe
aku punya suka la


aku akhiri entry ni dengan gambar lecturer ku
HBB
so inilah orang nya yang sangat pemurah itu
yang sanggup memberi demi kebahagiaan studentnya
cehh..ayat xleh bla la..
hahaha

sekian



***kepada en hashim:
terima kasih banyak2 belanja makan pizza..terima ksih diatas tunjuk ajar dan teguran. terima kasih diatas segala ilmu. terima kasih untuk segalnya. budi en hashim akan dibawa ke mati. semoga en hashim sihat dan bahagia selalu dunia dan akhirat. insyaallah.
**kepada kawan2: terima kasih juga..


No comments:

Post a Comment