Saturday, November 14, 2009

tebrau part 2..

salam semua. maaf dipinta kerana lambat menyambung cerita yang seterusnya. yer la semalam kepala sakit sangat samapi muntah2 bagai. so aku memang da xlarat nak sambung citer. pagi tadi pulak gi lab samapi petang. malam pulak kul 9 gi tengok nur kasih then kul 10 meeting. jadi sekarang la free skit nak sambung citer jalan2 tu. jom sambung..

sampai sudah ke part 2. so lepas kami tengok wayang tu gi solat asar dulu. da alang-alang kat surau tunggu maghrib terus baru nak gerak. lepas tu nak gi makan. yer la memasing perut da lapar. jom wat pilihan jadinya mengundi. semua nak makan kenny rogers. apalagi jom serang. lepas makan ronda2 jap. kejap ke?? hahaha. then baru balik UTM. tapi selepas tu kuar balik nak g karoake. hehe..

jom tengok gambar



dalam surau pun jadi kalau dipaksa bergambar
hehehe
rose, atiq n aini


da masuk kenny rogers
sebelum pe2 gambar dulu


ah aini
suka sangat wat muka
huhuhu


makanan sudah sampai
makanan kami(atiq, aini, rose n aku)


muffin
best


kak ina punya


berebut ayam ke??


alhamdulillah
kenyang sudah
jom balik


betapa sedap sampai tertutup mata atiq
menikmati betul kan
hehehe


betapa gemuknya aku
kena kurus ni


sebelum balik bergambar dulu
eh rose nape?
masam jek..


senyum!!


jom karoake
kak ina semangat tu
boleh wat album ni kak
hehehe


rose n aini kusyuk tu
layan!!


haa
nak jugak aku interfreme
hahaha

sekian sudah lawatan aku pada hari rabu


No comments:

Post a Comment