Friday, November 20, 2009

rindu....


Assalamualaikum kepada semua yang sudi menjenguk blogku ini. insyaallah kalau nak ikutkan aku akan balik pada 24 hb. tapi hari ni bagai tidak tertahan dah rindu untuk bertemu dan berbual bersama ma n adik2. semalam aku call rumah. berborak dengan adikku yang bongsu(7 tahun).ini sedikit sebanyak perbualan kami:

(aku ubah gaya percakapan untuk mudah difahami)

aku: wat pe?
adik: duk tengok tv.
aku: da makan?
adik: da makan da.
aku: kakchek ade?
adik: ader. duk tengok tv. we bila nak balik? adik RINDU doh ni.
aku: we pun rindu adik. 24hb tiket bas we. tapi we balik shah alam dulu. nanti balik dengan abe lie.
adik: ooooo. lagi 4 hari la kan we. esok 3 hari lepas tu 2 hari lepas tu 1 hari lepas tu balik. haaa nanti adik boleh jumpa we la.
aku: yer. nanti kite jumpa(da nangis masa ni). huhuhu. aku pun rindu dia.
adik: cerita pasal sekolah. bla bla bla
aku: hanya mendengar dia bercerita. (yer la klu aku cakap mesti dia tahu aku nangis)


lepas cakap jer aku memang rasa nak jer terus balik. tapi PSM aku belum siap. macam mana aku nak balik. tapi aku nak sangat balik. aku rindu ma n adik2 aku. huhuhu. dugaan betul.

ya Allah kuatkan la semangat aku. da la letih sangat sekarang ni. lagi la aku rasa nak balik. aku kena kuat. yer. idah boleh. USAHA!!!!


p/s : emo lagi...

2 comments:

  1. Salam...
    Kuatkan semangat ya Idah...
    Bertahan...
    Tak lama dah tue...
    Beberapa hari saja lagi...

    ReplyDelete
  2. wslm fahmi..
    insyaallah...sedang cuba sedaya upaya ni...
    idah akan bertahan..
    owh demimu PSM..hehehe

    ReplyDelete