Saturday, November 7, 2009

CUTEST BABY IN BLUE CONTEST

salam semua
tadi aku sempat berblogwalking seketika
aku jumpa kak eli wat contest BABY IN BLUE
aku pun teringin nak join
memberi support sesama blogger
hanya mampu memberi support
nak anjurkan sendiri masih tidak mampu
yer la student katakan
:-)
seperti biasa yang menjadi model nya adalah anak sedara ku
muhammad adam

jom tengok

ni yang aku copy dr blog kak eli

CUTEST BABY IN BLUE CONTEST

Sempena meraikan our 5th Anniversary on 17th November 2009, saya dengan kecik besar hati ingin organized :

CUTEST BABY IN BLUE CONTEST

secara rasminya contest ini dilancarkan dari:
24 October 2009 hingga 17 November 2009


TERMA & SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :

1. Terbuka kepada kesemua blogger yang menjadi follower saya secara langsung & tak langsung

2. Dengan Sukahati dan rela hati menjadi FOLLOWER saya di Blog ini..

3. Linkkan -elizakru.blogspot.com di blog anda

4. Sila Add kan Banner Contest di side bar blog memasing...banner tersebut mestilah di link kepada entry contest ini

5. Sila buat special entry utk contest ini dan upload 1 keping gambar anak uols in blue..tak kisah la pakai baju biru ke, kasut biru ke, as long ada biru

6. Sila link kan url blog anda di comment saya ini bagi memudahkan saya melihat pernyertaan anda.

7. Pemenang akan dipilih oleh juri profesional berdasarkan kecomelan baby dan kualiti gambar serta gambar yg menarik perhatian juri

8. Had umur baby uols :- newborn ~ 5 tahun

9. Oleh sebab ini kali yg ke 5 punye anniversary, so akan ada 5 pemenang ..hadiahnya? tungguuuuu.........

dan aku mempertandingkan gambar ni
adam da la xbanyak gambar baju biru
so ni la gambar nya



Nama: Muhammad Adam bin Zulisam
Umur: 4tahun

sekian saja..
itu lah dia..moga2 ada rezeki..
insyaallah...


2 comments:

  1. SAlam idah,
    thanx sbb sudi join contest k.eli =)

    overall, lulus >_<

    ReplyDelete
  2. wslm akak...
    ok...

    sebagai support...nak anjurkan xdpt so kite join je...tq kak..

    ReplyDelete