Friday, November 6, 2009

berjalan...


salam semua..selamat sejahtera..aku baru je balik dari jalan2 bersama kak ina, atiq n rose...ingt x entry ni yang aku berimpian nak godek2 blog...huhuhu...tapi nak nuat macam mana akhirnya impian kekal impian..huhuhu...ada sebab yang tidak membolehkan aku untuk melaksanakan angan2 ku itu..huhuhu...nasib..

jauh langkah perjalanan aku ari ni..mula2 gi persada JB then gerak ke City Square, then ke Jusco bukit indah dan gi mengeyangkan perut di kedai payung...then balik ke UTM...kami keluar dari jam 5.30ptg hingga sampai UTM kul 11.30mlm...lama kan kami jalan...sampai naik lenguh kaki...

gambar aku xder la pulak...sebab bateri fon abis..huhu..nasib la entry xbergambar lagi..

so jalan sudah, makan sudah, bergumbira pun sudah....sekarang time to STUDY POLYMER...

study2...


No comments:

Post a Comment