Wednesday, December 16, 2009

alhamdulillah semuanya berjalan lancar......

Salam kepada semua. terima kasih aku ucapkan kepada kawan2 yang mendoakan adikku zunairah. alhamdulillah, irah da selamat di operate untuk buang apendik semalam. lebih kurang kul 1.30 pagi adikku zullaika mesej mengatakan irah di sorong kebilik bedah. sepanjang adikku di bilik bedah aku xdapat tido. risau mengenangkan zunairah. dia ni lemah semangat sikit berbanding yang lain. tu yang aku risau. alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan selamat. dalam kul 4.35 pagi zullaika mesej cakap semuanya selamat dan selesai dan zunairah ngah tido.

alhamdulillah. lega rasa hati. tenang sikit. dalam kul 7.30 pagi abe call cakap nak antar gambar zunairah. huhuhu. luruh air mata saat tengok adik aku terbaring lemah atas katil. xpe la mungkin ni ujian untuk adikku. ada hikmah disebaliknya. baru lepas call ma tanya keadaan irah, dia ngah tido lagi. tapi xmakan lagi.

Ya Allah kurniakan lah kesihatan yang baik kepada Zunairah.



to irah:
we doakan irah cepat sembuh. semua balik bagi sokongan untuk mu dik tapi we tetap bagi sokongan untukmu walau dari jauh. we doakan yang terbaik untukmu adik. insyaallah..


No comments:

Post a Comment