Wednesday, December 9, 2009

sebelum aidiladha


assalamaualaikum semua. sekarang aku sedang cuba untuk publishkan semua entry2 yang tertangguh. hari ni macam free sikit walaupun dalam kepala masih memikirkan laporan program yang belum siap. tapi xpela rehat jap. nak jugak publish entry. busy sampai macam da lupa yang ada blog. maaf kawan2 andai anda menunggu berita dariku. cheh!! bajet ada orang yang ternanti2. hehehe. xpela sekali sekala berangan.

ok back to the title. sebelum raya haji ari tu aku balik shah alam dulu sebelum balik kelantan. sehari sebelum aku balik kelantan dalam berita cakap kelantan banjir, aku da mula risau boleh ke aku balik kelantan, bimbang jugak takut ada jalan yang tutup. yela aku rasa memang da rindu sangat da nak jumpa ma n adik2. alhamdulillah akhirnya selamat jua kami semua balik ke kelantan berjumpa ibu tercinta.

bertolak dari bandar saujana putra 6.30 pagi sampai rumah kul 4.30 ptg. huh. lama tu. sebab jem je sepanjang jalan. memang sape2 yang nak drive balik kelantan musim raya kena banyak bersabar dan berhati2.

seperti biasa gambar iringan adalah gambar adam n amin.



adam dan amin
amin da besar da sekarang


adam dipaksa pakai cermin mata
muka garang
marah tu
hehehe


amin yang sporting bila dibuli


beli barang sebelum balik


abang dan adik saling menyayangi


on the way balik kelantan


gambar ni aku ambik kat gua musang
kalau xsilap la
yang nampak macam putih kat daun tu
tu la paras air masa hujan


bersambung next entry...
:-)


No comments:

Post a Comment