Saturday, December 19, 2009

bowling skudai parade + pontian


Salam. masih lagi berkisar pada entry lama. masih lagi bersusun paku entry2 yang belum di publish. yang masih kekal tetap di draft. insyaallah ada kelapangan akan aku publishkan. insyaallah. ni nak kongsi aktiviti kami( aku, en.hendra, hafiz, taufik, zaryn, ain, qibem, yus) selepas berakhirnya khidmat masyarakat. so apa lagi lepaskan tension dengan berjalan2. bak kata orang jauh perjalanan luas pemandangan.

entry sebelum ni aku dah ada cerita detail kan. kalau xingat boleh klik sini. hehehe.

jom tengok gambar ihsan dari yon n ain. thanks..



mulakan dengan gambar di tepi laut
layankan ajer
hehehe


sambil main bowling sambil gambar


dr kiri: taufik, haffiz, zaryn, ain, aku n qibem


dibelakang rafiq, n pegang bola merah yus


bergambar lagi


haa
masuk2
selit2 selagi muat


ok nampak pun


haa tengok gembiranya
sampai tertutup mata haffiz
hehehe


..
.


lagi di tepi laut pontian
first time ni aku sampai sini
thanks kawan2


indahnya suasana


haa semua nak tayang belakang


jom menyusuri
berjalan2 di petang hari


kami


cantik kan??


sebelum makan bergambar dulu


haa
minuman dan makanan da sampai
makan
tengok la qibem makan
semangat tu
hehehe


itu sajer gambar yang rajin aku upload. terima kasih kepada semua kerana sudi mengajak aku. terima kasuh terutama kepada en hendra. thanks.


No comments:

Post a Comment