Sunday, December 27, 2009

menjadi kenyataan..


salam semua. ari tu aku ada gitau aku rancangan aku nak kg pendas laut kan. alhamdulillah. rancangan nya menjadi kenyataan. aku gi kg pendas laut. xsangka gak secepat tu aku gi sana lagi sekali. ye la baru lebih kurang 2 minggu kot kami tinggalkan kg pendas laut. alih2 berjaya jugak kami kesana lagi. alhamdulillah. syukur. gambar xder la amik mana pun. sebab semuanya sama macam aku pegi dulu. masih tidak berubah.

pe pun aku gembira gi sana. walaupun pada mulanya terfikir alangkah baik kalau aku pulang menjenguk ma di kelantan tapi bila fikirkan masa dan kos aku hanya bersabar dulu buat seketika. insyaallah waktunya mungkin tiba jua. kasih sayang dan layanan yang diberikan oleh bak sekeluarga boleh diibaratkan macam keluarga sendiri. sangat bahagia. penuh gelak ketawa. alhamdulillah aku masih diberi kesempatan itu. alhamdulillah.

cerita2 lain aku cerita nanti. full story nya. esok insyaallah..sebab mata da berat. ngantuk sangat.

salam.


No comments:

Post a Comment