Wednesday, December 16, 2009

birthday gift..


salam
citer semua da lapuk
hari ni rasa nak kongsi kegembiraan bila birthday bersama kawan2
birthday kali ni kali ke-2 birthday xsambut kat umah
selalu nya birthday aku jatuh time cuti
dan ketika tu aku kat rumah
tapi tahun ni cuti jugak tapi aku da ada kat UTM
so aku sambut birthday kat UTM je
huhuhu
walau apa pun xpe
bersyukur seadanya

hadiah ni aku dapat dalam van
masa perjalanan ke negeri sembilan
terharu sangat sebab ada gak nak kasi hadiah
huhuhu

jom tengok apa yang aku dapat


bear biru yang comel
sangat lembut bulunya
i like.
:-)


beg kertas ni yang berisi
....
..
..
.
.
.
.
.
.
.


haa..ni dia isi nya

kata2 kat situ:
Happy Birthday
there is a dream in the heart
to soar very high
there is an urge within
to go and kiss the sky

there is an inner desire
to unwind at a heavenly place
and do what the heart says
today is the day for
the dreams, desires and wishes
today is a special day,
that the heart truly cherishes



terima kasih yon diatas hadiah itu. terharu aku. ko ingat birthday aku siap bagi hadiah. hohoho. terharu. thank you very much!!



kepada kakak2 dan abgku:
mana hadiah untuk adikmu ini. adakah anda semua lupa??hehehe


No comments:

Post a Comment