Wednesday, December 9, 2009

raya aidiladha 09


salam semua, seperti yang dijanjikan aku membuat marathon entry. aku nak publishkan entry yang masih kekal draft sahaja. masa raya aidiladha ari tu kak xbalik. xdapat cuti. semua ada kecuali kak. kalau kak ader mesti cukup gambar family kami. tunggu la tiba masa insyaallah cukup jua gambar nya jika di izinkan NYA. insyaallah.

macam tahun2 sudah jugak pagi2 riuh nak gosok baju, riuh nak bersiap, nak mandi bagai. memang bising la. seperti biasa orang pertama siap adalah amin dan adam. masa dorang siap ni aku pun xsiap lagi. hohoho. jom tengok gambar.



adam dan amin
siap jer sarung baju da nak amik gambar
rambut pun belum sikat
wah labuh nyer sampin amin


amin dan mok su anu
da besar da adik aku ni


bersiar2 dilaman rumah di pagi raya


sesi bergambar bermula:


dr kiri: pawi, abe, adik ain, kema
depan: amin, adam


ma bersama lelaki family kami


kami sekeluarga cuma kak yang xder


adik ain da menghilang


ma bersama 2 anak lelaki tersayang


irah n ika
sebelum gerak ke kubur


ika, usu n aku
susu adam pun masuk gambar


nak jugak bergambar ngan usu
sementara dia bujang ni
hehehe


pok nik sekeluarga
eh eisya xde la


usu dan anak2 sedara2


usu , damia n kiki



itu sajer cerita dan gambar2 untuk raya aidiladha
gambar macam biasa banyak
tapi internet slow la
nak upload gambar punya la lama.

sekian

nantikan cerita khidmat masyarakat di kg ladang dan kg pendas laut dari aku
hehehe


No comments:

Post a Comment