Wednesday, December 23, 2009

selepas 12 hari..

salam semua. maaf sejak akhir2 ni tiada post baru yang dapat aku publishkan. aku tahu ada yang email meminta aku tunjuk gambar gi negeri sembilan hari tu. aku bukan xnak tunjuk. tapi masa dan KESIHATAN yang xmengizinkan aku. dua tiga hari ni jadual tido aku da berubah sikit. bila aku makan ubat, mata mula berat. xkira kul berapa pun. bila da tido awal mula la kul 3 or 4 pagi da sedar. sakit kepala pulak. hari ni rasa macam ok sikit.

pagi tadi ingat sebelum nak gi lab nak buka laptop jap. tapi da xlarat aku rasa, terus jer gi lab. wat2 keje kul 5 balik dah. xlarat aku nak duk lama2 kat lab.

wah da jauh aku bercerita ni. da lari tajuk da ni.
sebenarnya entry ni khas ku tujukan buat "kak pah" diatas kesudian memberiku sesuatu sebagai tanda ingatan..

walaupun selepas 12 hari birthday aku dapat hadiah jugak dari kakpah..

jom tengok apa yang aku dapat..
terima kasih kak pah..

inilah dia...
cantik kan
i like blue
:-)



inilah kak pah
thanks kak pah


jom kita letak ditempat sepatutnya
..
..
.


cantik kan


haa...
disitulah "dia" tergantung...
hehehe



so lepas ni sape jalan tepi aku
dapat la dengar loceng
heehehhe



once again,
tq kak pah...
..


No comments:

Post a Comment