Sunday, March 7, 2010

apakah "sesuatu" itu?????

seperti tajuk diatas
yer akan aku bagitahu apakah "sesuatu" itu
masih ingat entry ini
sesuatu yang banyak mengganggu fikiran aku


entry itu bukannya untuk meraih simpati
dan entry ini bukannya untuk menunjuk-nunjuk
tiada niat sebegitu dihati ini

entry dulu sebagai melepaskan perasaan yang membelenggu diri
entry ni untuk menjawab persoalan untuk sesiapa yang ingin mengetahui

tidak ku sangka masih ramai yang sayang kan aku
yang masih mengambil berat tentang ku
terima kasih sahabat-sahabat ku
jutaan terima kasih kerana menenang kan
dengan pelbagai nasihat dan kata-kata semangat
terima kasih sekali lagi


sejak entry luahan rasa itu
aku menerima email dan ym dari sahabat2
bertanya perkara sebenarnya
dan seperti kepada rakan lain aku hanya meluahkan perasaan
tapi tetap merahsiakan apakah "sesuatu" itu
dan aku berjanji akan memberitahu nya bila tiba masanya


dan sekarang inilah masanya
***
**
**
**
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
***
**
***
**
***
**
***
**
***
**
***
*
***
*


inilah sampul yang aku terima
nampak tulisan disebelah kanan itu??

itulah yang menggusarkan aku




didalam nya berisi ini



disebelah belakangnya





alhamdulillah
aku sudah menunaikan janji kepadamu wahai sahabat
dan rakan2 ku yang lain

inilah yang aku takutkan, risaukan itu
kerana aku merasakan aku tidak layak untuk menerima nya


tapi alhamdulillah
aku sudah mendapat jawapan untuk persoalan di entry dulu

ini memberi kebahagiaan dan kegembiraan untuk aku

insyaallah

sekali lagi
sahabat2 sekalian
terima kasih berada disisi aku apabila aku memerlukan mu
terima kasih tidak terhingga aku ucapkan


luv u all


No comments:

Post a Comment