Wednesday, March 10, 2010

result SPM


salam
dari minggu lepas lagi aku dengar dari member2
"wei, result SPM kuar minggu depan"

bila tanya hari macam2 hari ada
hehehe

so untuk dapat berita yang sahih lagi benar
tengokla berita
bacala newspaper
dengarla radio

n jawapan nya seperti yang anda semua tahu
result SPM kuar esok
insyaallah

ni yang aku tahu la
tak tahu la kalau salah

mesti lepas ni ada yang cakap
apesal la idah ni semangat sangat pasal result SPM
korang nak tahu nape???
kerana ADIK aku a.k.a irah yang amik SPM
dah namanya adik kan

makanya aku pun turut sama berdebar
huhuhu

berapa la yang dia dapat kan
dari semalam lagi aku terfikir2
moga2 keputusan yang diperolehi
dapat menggembirakan dia


kepada irah:
walau berapa pun irah dapat, sikit ke banyak ke sayang we pada adik we tak pernah berubah. ape pun we doakan yang terbaik untuk irah. n jaga kesihatan baik2. jangan la lepas ni merdeka habis exam dengan terlantar di hospital lak.. ok..luv u!!



No comments:

Post a Comment