Sunday, March 21, 2010

rancangan yang tidak terduga


salam
apa khabar semua?

hari ni perasaan memang sayu jer
yang aku tahu
bila aku teringat balik apa yang jadi pada tarikh ni
rasa cam down sangat

tapi aku ingat pesanan arwah suatu ketika dulu
walau apa pun jadi dia nak aku tabah
dan dia kata dia percaya aku mampu melakukan nya

masa subuh tadi dah fikir
aku perlukan ketenangan
mengadap NYA, merintih pada NYA, mengadu pada NYA

lega sikit
alhamdulillah

dalam kul 8 ct mesej tanye nak gi gelang patah x??

so aku cam rasa
"eh ni baik jugak..leh la aku tengok laut. pandang laut"

moga2 beroleh ketenangan dengan melihat ciptaan NYA

so dalam xlebih setengah jam tu
tepon bak semua, tanye ada x kat rumah nak gi sana..

settle..so gerak la gi KG PENDAS buat kali ke-3

bersambung next entry yer
..
.


No comments:

Post a Comment