Friday, March 5, 2010

terima kasih kak ena

salam semua
salam 1 malaysia
wah2 idah pandai da skang ni
hehehe

ok berbalik kepada tajuk
aku da dapat da hadiah dari kak ena

ingat tak korang??
yang aku dapat capture no 25000 tu
haaa
hadiahnya dah sampai

kalau nak ikutkan hadiah sampai kat pejabat kolej 1 Mac lagi
tapi disebabkan kesibukan test, assignment n PSM
makanya tak sempat lah aku nak menjengah ke pejabat

bila kak ena mesej tanya tak dapat lagi ke hadiah
rasa cam serba salah lak
yer la
aku tak gi ambik pun lagi
maaf yer kak


kalau ikutkan aku teringin sangat2 nak tahu
apa la rezeki aku kali ni
tapi tu la bz
balik2 jer pejabat da tutup
macam mana la nak pegi kan


huhuhu

bajet wanita terbz di abad ini la tu
hahaha


cuba korang teka..
apa yang aku dapat kali ini??
ada tak yang dapat agak
??
ada??



sebenarnya da lama aku teringin nak beli benda ni
da lama sangat da berkenan
tapi sampai sekarang tak beli-beli
tup-tup hari ni dapat lak kak ena kasi
alhamdulillah rezeki..

jom kita tengok!!!




inilah bungkusan nya
aku gi amik kat pejabat pagi tadi






selepas dibuka pembalutnya
inilah dia??
haa
da nampak kan apa yang aku dapat??




zoom skit



kak ena sekeluarga





dan yang aku dapat adalah
..
..
..
..
..
..
..
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.......




terima kasih kak ena
kerana merealisasikan impian idah
=)



inilah dia
see
cantik kan??
kan
kan????



apabila dicuba




zoom ckit gambarnya
haaa
cantik sangat



aku happy sangat dapat ni
suka2


so kawan2 jom la jengah2 blog kak ena


kepada kak ena:
terima kasih kak...terima kasih banyak-banyak....


4 comments:

  1. lawa gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    ReplyDelete
  2. memang...lawaaaa.....nanti datang bilik aku nak tengok yer...hehehe

    ReplyDelete
  3. hah? btol ke tu yg adik nk? alhamdulillah..ske ati kak ena.. lenkali masuk lg contest ye dik.. thanx rajin jenguk blog kak ena..

    ReplyDelete
  4. yer...ni memang betul nyer...masa buka hadiah tu rasa cam...
    eh kak ena ni cam tahu2 jer...da lama la jgk teringin nak beli....by the way..thanks again kak...

    ReplyDelete