Sunday, March 7, 2010

degree++ day 1


salam
apa khabar??
bagaimana cuti hujung minggu korang??

seperti yang aku gitau ari tu
hujung minggu aku adalah dipenuhi dengan degree++
yang bertajuk
TURN YOUR IDEA INTO BUSINESS

member2 ada tanya nape aku ambik tajuk ni
entahla
aku tiada jawapan yang sesuai
yang aku tahu
kitorang (aku, rose, atiq) memang pilih tajuk ni

apa salahnya menuntut ilmu yang lain dari kimia kan
hehehe

overall 2 hari memang rasa berbaloi
penat memang penat tapi rasa best sangat
mayb sebab lecturer yang ajar best
memang enjoy

jom tengok apa yang aku sajikan tuk korang
hehehe








itulah modul kami
tebal tu

haa MOHD ISKANDAS ILLYAS TAN itu adalah lecturer nya
dia memang best, enjoy n sporting


tentatif yang kami kena ikut
untuk day 1


for day 2



IDEA
kami datang untuk dapatkan idea itu



love UTM



curi2 snap gambar sir iskandar
sory sir...



ni sesi presentation
tapi kami tak present yer


sebahagian peserta degree++



haaa
ada tak yang tunggu gambar aku??
hahaha...bajet popular betul...

hehehe
blog aku kan..mesti ada gambar aku kan

so aku n rose


aku n atiq..




so for day 2 next entry...


No comments:

Post a Comment