Sunday, March 14, 2010

Dinner SUTRA 10


salam hujung minggu
apa aktiviti anda hujung minggu ni???
shopping?
bersukaria??

owh tidak!!!
jangan citer kat aku

hujung minggu aku dipenuhi dengan......


assignment, PSM, study tuk kuiz, journal


huhuhu

inilah dia kegiatan bagi student tahun akhir
bz memanjang

dah-dah
kita berbalik kepada tajuk

hari tu kan aku dah masukkan gambar dinner kan
tapi ni ada lagi

yang dulu tu aku snap sendiri
menggunakan fon aku

tapi kali oleh jurugambar profesional
sape lagi kalau bukan fifi
hehehe


jom tengok hasil kerjanya
or sape2 yang berminat dengan hasil keje fifi
or nak tengok hasil kerjanya yang lain


jom tengok yang aku copy dari FB fifi


aku n atiq



meja vvip
yang sebelah kiri baju biru tu la perasmi nya



.....
mine




perasmi sedang berucap



para vvip meneruskan gimik perasmian



ini meja kami
eh fana
tangan tu tutup muka akak



haaa
tu la cameraman nya
yag laki tu eh fifi


kami



fana kusyuk makan puding



da habis
bergambar dulu



kami warga tahun akhir


....
...




fifi, aku amik gambar ni kat fb ko tau
tq...

No comments:

Post a Comment