Sunday, March 21, 2010

Contest : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM 100


salam
tadi saya berblogwalking
sekali terjumpa blog ni

dan dia sedang menganjukan contest
so apa lagi
jom join ramai2

untuk join

hadiah menarik menanti anda
jom2 join ramai2




haaa

berbalik kepada tajuk

moga2 ada rezeki aku dapat rm100

amin.

APA AKU NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

1. perkara pertama yang terlintas kat kepala aku sekarang adalah NAK BELI TIKET NAK BALIK KAMPUNG JUMPA MAK

***maklum sajer la..dah hujung sem kan...kalau student cam aku ni memang da pokai la...hati memang meronta-ronta ni nak balik..tapi bajet dah xder. alangkah bagus kalau aku dapat RM100 ni...

2. Tapi bila aku baca2 balik tarikh tutup contest ni 30 April. dan insyaallah masa tu aku da habis sem ni. jadi ada ke xder duit memang kena balik. nak duk ngan sape lagi kat hostel ni...huhuhu..so tukar plan kalau aku dapat RM100 tu aku nak simpan dalam ASB la..nanti makin bertambah duit simpanan aku. n bila da banyak sikit leh la aku merealisasikan impian aku nak wat contest...hehehe

****maklumla aku kan student lagi. so xder duit ler nak anjurkan contest...huhuhu...

3. tapi kan aku terfikir lak. lagi bagus kalau separuh aku simpan separuh lagi aku beli something untuk mak aku sempena hadiah hari ibu....tak beli2 lagi hadiah nya...hehhehe

sebenarnya banyak lagi aku terfikir nak tulis...tapi aku bimbang la pulak..kang menyampah lak penganjur nak baca...xpasal2 terus reject penyertaan ni...hehehe

tapi xder kan syarat kena tulis satu jer...hehehe

maaf tuan penganjur..

itu sajer..moga2 ada rezeki ku...

2 comments:

  1. Amboi..niat untuk ibu tu memang baik..
    Good luck..tQ for joining.. :)

    ReplyDelete
  2. tu bukan bodek tau...tu memang darilahir dari hati...huhuhuhu...
    tq...
    moga-moga rezeki menyebelahi idah...
    amin..

    ReplyDelete