Saturday, March 13, 2010

VIP blog uncle

salam kawan2
selamat petang
aku baru jer lepas lunch
lambat kan lunch
dah kul 3 baru hegeh-hegeh nak makan

nak wat camne bz yang amat
sekarang ni memang betul2 bz
memang tak tipu
dan ni bukan helah semata2

kenapa kul 3 baru lunch?
kerana aku baru jer balik dari bertemu kekasih hati
***haaa..ni mesti yang da pk pelik2 ni..ish-ish


siapakah dia kekasih hati ku??


hahahha

siapa lagi kalau bukan sampel2 di lab itu
yang sentiasa menanti aku penuh sabar


ok berbalik kepada tajuk...dah tersasar jauh dah ni..hehehe

lepas lunch jer buka blog
nak jugak jenguk walaupun bz

sekali uncle bagitau kat chat box "anda disahkan menjadi vip uncle..tahniah"

happy tu
hahaha



Powered by BannerFans.com


sebenarnya aku tak tahu la bila uncle start buka penyertaan tuk vip uncle ni
sebab aku macam da lama jugak tak blogwalking
yer la letih + bz

semalam aku blogwalking blog uncle
tu yang terus hantar penyertaan..
***kunun-kununya,...hehehe

masa tu cam tak yakin
ish dah cukup 100 lum ni

dan segalanya terjawab
aku termasuk dikalangan 100 itu

ada sape2 berminat nak jadi vip uncle


No comments:

Post a Comment