Tuesday, March 30, 2010

PSM-hantar slide presentation


salam semua
macam mana
ada yang rindu aku x??
hahhaaha

bajet sangat popular kan
tak pe la
bagi la peluang kat aku ni rasa popular
hehehe

ingat lagi x??
entry yang aku kena beratur 2 JAM SETENGAH
semata-mata nak submit slide presentation
kenangan tu weiii

kat mana lagi nak dapat kan
hehehe

klu xingat tengok sini


aku dah janji kan nak tunjuk gambar yang aku snap
ok ni dia
kalau korang taknak tengok pun tak pe
ni boleh jadi kenangan aku dengan kawan2
=)




disini kami kena submit
slide



haaa
nampak x???
beratur ko
masa ni aku dah beratur lebih kurang sejam dah
tengok berapa ramai lagi depan aku
memang hazab rasa
tapi cam seronok gak
sambil2 tu borak2
bila lagi kan
kata dah final year
hehehe




haa
lagi aku snap



suasana dibilik mesyuarat
borak jgn xborak



ini yang dah lenguh la kot
dah xtahan beratur
duduk jap
huh



belakang aku xpayah cakapla
ramai lagi
haaa
tengok la diorang kat luar lagi
huhuhu



depan: aishah
belakang: wani




eh2 faiz...
ang ko gi tenung awek org tu nape???
kang tak pasal2 ada yang lebam kang...
hehehhe

wani, imah n faiz




hajar




muka keletihan
senyum dalam paksa
huhuhu



puan ramlah...opppsss!!!
hehehe




piqa
peace ajer..muka nya xpandang..




tiqah n shu




last aku sajikan dengan muka aku n hajar
haa nampak..
kat belakang tu
ramai lagi


itu sajer...tunggu sambungan tuk
SESI PERBENTANGAN

=)


No comments:

Post a Comment