Monday, March 22, 2010

menenangkan perasaan di PENDAS LAUT


salam
seperti yang dijanjikan
cerita dan gambar2 semasa di pendas bersambung

ni entry agak banyak gambar dan agak panjang
sabar je la korang bacer yer
hehehe

ni merupakan kali ke-3 aku kesini
kali pertama entry di SINI
kali ke-2 DISINI

kalau diikutkan
insyaallah bulan 6 ni rumah bak ni bakal dirobohkan
dan digantikan dengan rumah yang baru dan ditempat yang baru


sayang sebenarnya kalau rumah ni xder
dah tak dapat tengok laut da
hurmm

harap2 masih sempat berkunjung kerumah ini buat kali ke-4
insyaallah..




aku ke KG PENDAS LAUT
gambar ni tahun lepas
tapi keadaan tetap sama



didalam kereta
salam perjalanan



buah tangan untuk bak sekeluarga
apa itu??
rahsia la...
hehehe



aku n ctot



alhamdulillah
akhirnya sampai jua di sini
kami berempat
aku, ctot, tika n ros



masa ni hujan
indah kan ciptaan NYA
tenanglah hati..





damainya suasana jeti
yang tak aku dapat sebelum ini



gambar dr atas bot ni
tu la KG PENDAS LAUT



bot2 di jeti yang menyambut kedatangan kami
masa aku datang air pasang..
macam lengkap lak
datang masa ke-2 air surut
hari ni air pasang
hehehe



senyuman aku yang terpaksa
+ fariel yang dipaksa berambar
+ ctot yang semangat nak bergambar
hehehe
maka terhasillah gambar ini
hehehe




aku yang tudung kelepek
maklumla angin kuat
atas bot katakan
owh angin sampaikan rinduku padanya...






aku yang happy tengok air n dapat naik bot
owh angin terbangkanlah masalahku ini
ambillah "ia" untuk terbang bersamamu
pergilah bersama angin lalu
aku izinkan



tika, ros and ctot
happy dorang dapat naik bot
tq korang sudi teman aku




lunch kami hari ini
sedap kan???
memang sedap!!!




zoom!!
ketam masak asam pedas
memang sedap
rasa xpernah berubah
macam hari pertama aku merasainya





zoom lagi
ikan pari + ikan ape ntah masak asam
fuhh
memang marvelous!!




inilah dia org menghidang nasi nya
da macam rumah sendiri dah aku kat sini
xpe kan mak..mak memang cakap idah anak mak kan
hehehe



fariel
yang sangat keletah
tengok fariel ingat dua kekasih hati aku tu
rindu dorang :(




mase ni dah nak balik dah ni
tapi singgah sebentar untuk tgk perlawanan bola
salah seorang pemain nye abg angkat ku la

keputusan nya ijal menang
4-0

tahniah!!

itu lah dia hampir 3 jam di kg pendas
walaupun hanya 3 jam seribu kemanisan tercipta
satu kenangan indah tercipta
yang bakal di kenang selamanya

kepada mak, bak, kak lisa, yaya, fariel, daniel n semua:
terima kasih menerima aku sebagai salah seorang ahli keluarga.
terima kasih diatas kasih sayang dan kenangan yang tercipta.

terima kasih untuk segalanya..
insyaallah idah datang lagi di lain masa
insyaallah

kepada ros, tika n ctot
tq teman aku...terima kasih banyak2...





No comments:

Post a Comment