Tuesday, March 9, 2010

degree++ day 2

salam
walau bz aku try gak nak publishkan entry degree++ day 2
ye la
nak wat kenangan je pun
bukan apa kan
hehehe

haaa
sebelum terlupa
kepada kawan2 yang bertanya mana entry
untuk makan malam a.k.a SUTRA KRP
maaf yer
bagi peluang aku publishkan satu2


degree++ day 2 berjalan seperti yang dirancang
kan masa day 1 dah publish jadual kan?
so memang ikut jadual la
cuma kursus tu habis awal sikit
kul 4.00ptg

walaupun awal sejam je
tapi happy jugak sebab dapat rehat lama sikit
hehehehe

jom tengok apa yang ada jer la


kami bertiga
rose, aku n atiq
masih satu group
tak pernah berpecah
hehehe


sesi presentation
atiq sedang memberi ucapan
hehehe


sebelum balik ambik gambar dulu
dan yang paling kiri berbaju putih itu adalah
sir iskandar a.k.a lecturer ku


kami sebelum berangkat pulang




gambar ni aku copy dari FB sir iskandar
tq sir di atas gambar ini


terima kasih jua diatas ilmu yang diberikan
terima kasih for enjoyable n wonderful days
tq sir.
..

..

habis sudah degree++ aku untuk melayakkan diri mendapat ijazah
alhamdulillah


No comments:

Post a Comment