Wednesday, March 10, 2010

makan malam kolej a.k.a SUTRA KRP 2010

salam semua
selamat pagi
awal kan entry hari
sebenarnya ni entry auto publish
so sekarang kalau nak ikutkan aku dah kat lab
sedang berperang dengan eksperimen

jom tengok apa yang berlaku malam itu
hehehe

gambar banyak lagi
tapi aku tunjuk sikit2 je la
nanti ada lak yang muntah tengok gambar banyak sangat
hehehe



aku mulakan dengan back drop stage
aku tak ambik full sebab stage adalah penuh dengan manusia
semua berebut-rebut nak amik gambar
so aku amik mana yang aku dapat je la




sesi atiq menjadi mak andam rose
hehehe
aku macam biasa menyelit la



kami dah bersedia untuk ke majlis
see warna-warni kan kami
dr kiri: rose, aku, atiq n kak ina




eh2
kat atas tadi 4 kan
nape tiba2 lima lak ni????
siapakah dia???
hehehe





dah sampai dewan
inilah meja kami
macam biasa kami tak berpisah
hahaha




paling kiri adalah farhana



with wani
semangat tu wani pegang belon
hehehe
kalah budak2 macam ni
jgn marah eh wani
yang kat belakang tu semua yang bz amik gambar kat atas stage
bila lagi kan




ni da nak balik dah ni
tapi sebelum tu bergambar dulu
dr kiri: wani, rose, kak ina, atiq, aku, ana n zaryn



nak ambik gambar dengan kakak sorang ni
mak aih punya la susah
yer la kan
sape la kita ni
dia kan bz
huhuhu


itu sahaja untuk gambar2 yang aku nak share
kepada yang bergambar ngan aku tapi aku tak letak kat sini
maaf yer
penat nak tunggu upload gambar
internet macam siput la
huhuhu


apa yang aku dapat malam itu?????
next yer...

tunggu.....................................

No comments:

Post a Comment