Tuesday, April 20, 2010

3 Hari 2 malam disini


salam kawan2
ini adalah entry autopublish seperti yang diwar-warkan
sebab aku gi sana xbawak laptop
jadinya terima lah ia seadanya
hehehehe

aku pun tak pasti masa entry ni publish aku kat mana

kalau nak tahu tunggu la aku balik
hehehe



ok sudah2
berteka-teki ajer aku ni kan
maafla kalau ada yang tak sabar nak tahu
hehehe
perasan lak kan

ok2 semua dengar sini
jangan gaduh2 nak teka

sebenarnya aku ke sini
..
..
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
..




eh2..kat mana ni??
cantiknya....



wahhhh...
indahnya ciptaan NYA







ishhhhhh teka-teki lak kan
hahahaha
disinilah aku bakal menjejak kaki
insyaallah

...
...
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.





haaaa
nampak x????
itu dia PULAU SIBU


giler show off kan
aku bukan nak show off la
sebab aku gi sana bukan bersuka ria
tetapi untuk kem

sape area2 situ
jom singgah2
hehehehe


p/s:gambar2 tu semua google yer...aku tak tahu pun keadaan kat sana macam mana...dah balik nnti aku upload tuk korang yer.....so doakan aku selamat pergi dan balik...aminnn


No comments:

Post a Comment