Thursday, April 15, 2010

mudah-mudahan ukhwah ini berkekalan..aminn..



salam
ada yang menunggu ker??
hahaha
gila perasan kan

takpe2
takder orang tunggu pun tak pe kan
hehehe

haaa
ni adalah episod lastnya
untuk kisah kasih sayang kami
kisah ukhwah kami
moga segalanya tersemat sebagai kenangan
insyaallah

tengok tajuk pun tahu kan
kalau dah tajuk pun macam berbaur harapan tu
memang ending cerita la tu
hehehe


kalau nak diikutkan
banyak lagi nak cerita
banyak lagi gambar nak dikongsikan
banyak lagi kisah dan peristiwa yang kami lalui
banyak, sangat banyak
ketawa, menangis, bergurau, marah
semua ada
lengkap


tapi aku rasakan
cukup setakat ni aku berkongsi
yang lain2 tu
biarlah aku simpan untuk kenangan sendiri
kedekut kan
tak pe la
kedekut sesekali

hehehe


untuk itu ini last entry pasal cerita ni la
tapi xtahu la kan
kalau tiba2 ada sambungan nya
kalau ada tu memang tak dirancangla

sebab kalau ikut rancangan inilah penamatnya

dah2..intro nyer panjang sangat

jom tengok gambar
bukan lagi gambar program tapi
..
.
.
.
.
.




ni gambar masa kat rumah limas
perjumpaan pertama kami
selepas kami bukan lagi JKM
makan2
borak2
itulah kami
keluarga ukhawah



makan2, amik gambar lak



makan jangan xmakan



bergambar kenang-kenangan sebelum balik
keluarga ukhwah



ni sambutan hari raya aidifitri
kalau xsilap
betul rasanya
ni gambar ehsan dari fifi


itulah dia kesudahan cerita
masih banyak yang mahu dikongsi
tapi itulah
seperti yang aku katakan
tidak semuanya aku nak kongsi
nak jugak jadi kedekut kan
hehehe


tapi kan kalau la ada yang mintak sambung
insyaallah aku sambung
kalau x seperti aku kata tengok nasib la
kalau ada...ada la..
kalau tak...
setakat ini sahaja

sekian

semoga ukhwah antara kita kan terus mekar selamanya
haaa
pesanan untuk sahabat2 sekalian
terima kasih untuk persahabatan ini

Assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment