Sunday, April 4, 2010

indahnya pertemuan itu


salam
maaf xberupdate
mood kelaut
so nak update pun malas
huhhuu

wah
ni mesti ada yang kata pertemuan apa lak ni
ish tak boleh jadi ni
pertemuan idah dengan bakal mak mertua ke??
hehehe
takder la
belum ketahap itu lagi


tetapi pertemuan di alam mimpi
tetapi pertemuan yang ku tunggu2
sangat indah pertemuan itu walaupun hanya dialam mimpi
tetapi aku sudah berpuas hati
alhamdulillah


haa
mesti tertanya-tanya mimpi pasal sape la yang indah sangat tu kan
hehehe
indah la sebab sudah lama aku inginkan mimpi ini
sebenarnya aku mimpikan mama
masih ingat entry INI

aku mimpikan mama
memang sebelum ni ade gak aku mimpikan mama
tapi mimpi kali ni sangat berbeza
mimpi kali ni sangat indah
mimpi mama peluk aku
mama kiss aku
mama cakap mama sayang aku
mimpi yang panjang dan menggembirakan aku


aku happy sangat
sedar2 tengok jam kul 4.30 pg
moga2 ia bakal menjadi kenyataan
insyaallah

memang best la
klu ikutkan nak jer aku sambung tdo
n sambung balik mimpi tu
tapi mimpi mana la boleh sambung2
huhuhu


aku memang happy la
tapi kenapa kelaut moodnya hari ni??
kerana aku sangat rindu nak balik rumah
huhuhu


rindu ma + rindu adam n amin + rindu mama + rindu adik2
maka mood pun ke laut
huhuhu



No comments:

Post a Comment